søndag 10. februar 2008

Flere tanker og respons på tilbakemelding fra Jeannette


Det var et veldig motiverende kurs da, et spark i retning av bedre å kunne kommunisere med mine elever tror jeg. Torsdag ble jeg heftig motivert til endelig ta i bruk språkpermen og det europeiske rammeverket - jeg ser det som eneste utvei ut av hengemyren kalt vurdering... på min arbeidsplass er det mer presisering av hva vi IKKE skal gjøre, enn hva vi bør/skal gjøre. Det er stressende, forvirrende og lite tilfredsstillende.

Fredag var "a real eye-opener" på for meg nye ting og nye muligheter. Selv om jeg har brukt wikipedia, har jeg ikke vært i nærheten av å benytte wikispaces til å lære i fellesskap - men jeg har tenkt å prøve det ut...

1 kommentar:

jeanette tranberg sa...

Nøtterøy vgs har en blogg, tilknyttet hjemmesiden sin: http://notteroyvgs.blogspot.com/

Den er på skolenivå, men det går jo fint an å lage noe liknende på klassenivå - f.eks.

Noen som vet om andre eksempler på forskjellig bruk?