søndag 10. februar 2008

Noen tanker om de to første kursdagene (Fremmedsspråksenteret) i Stavanger

Vi snakket om alle impulsene i bilen hjem til Haugesund. Vi er fire lærere fra samme skole og vi har alle engelsk og vi dekker også tilsammen alle andre fremmedspråk skolen tilbyr.

Ikveld har jeg opprettet wikispace konto, epals konto og begynt på en hjemmeside ved iGoogle, samt jobbet videre med Google Reader, men jeg tror jeg må gjøre en ting om gangen videre.

Jeg synes at second life ikke var så interessant. Selv om mine elever sikkert liker dataspill så trenger jeg ikke gjøre alt det de liker å gjøre.

Blogg og wiki derimot ser jeg stort potensiale for.

Jeg fikk også flettet inn noen youtube favoritter på bloggen min etter at Jeanette viste meg det. Det er veldig gøy å få til nye ting.

Ingen kommentarer: